Sånt man inte berättar.

Menat till dej.


Det finns vissa saker som bara tillhör en själv. Vissa saker som man aldrig delar på och ger bort en bit. Det finns vissa saker som alltid kommer vara mina och dessa saker kommer alltid att vara hela.


Det finns andra saker som alla vet om. Det finns saker jag vill att de ska veta, det finns saker jag medvetet delar upp i hundratals bitar för att alla ska få veta det.


Sen finns det saker som man aldrig någonsin önskade skulle ha delat upp sig och kommit ut. Men det finns saker som gör det med. Dessa saker gör man inte annat med än att försöker få dem hel igen och man försöker hela tiden få tillbaka alla delar.


Tillsist finns det saker som man bara delar med några få väldigt speciella personer. Dessa saker delas upp i få delar, oftast är varje del väldigt tung att bära på. Jag orkar helt enkelt inte bära hela biten själv. Dessa saker får inte delas upp mer än det absolut måste. Helst ska dem vara intakta och stanna hos mej själv. Men alla bitar går inte att bära på.


Det finns en typ av saker till. Den typ som man aldrig någonsin berättar om, den typ av saker som man aldrig ens önskade fanns. Men som finns, och som är odelbara. Man berättar inte om dessa saker


För vem som helst dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0